تونی کروس: فوتبال باید NBA را الگوی خود قرار دهد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تونی کروس: فوتبال باید NBA را الگوی خود قرار دهد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تونی کروس: فوتبال باید NBA را الگوی خود قرار دهد

طرفداری- تونی کروس از مسئولان ورزش فوتبال خواسته برنامه بازی های آن را مورد تجدید نظر قرار داده و در این مسیر، لیگ بسکتبال آمریکا را الگوی خود قرار دهند.

ملی پوش آلمانی رئال مادرید طی ماه های اخیر، مسابقات متعددی انجام داده که قبل از لالیگا، شامل بازی های بایرن در بوندس لیگا هم می شد. این بازیکن خوش نقش، در جام جهانی برزیل هم حاضر بود و تنها حدود 30 روز پس از فتح آن تورنمنت، در سوپرکاپ اروپا برای رئال، به میدان رفت.

اکنون هافبک 24 ساله لوس بلانکوس طی صحبت هایی با Welt am Sonnatg گفته فوتبالیست های دوره مدرن، بازی های متعددی انجام می دهند و نمی توانند استراحت مناسب داشته باشند. کروس از مسئولان دنیای فوتبال خواسته NBA را الگوی خود قرار دهند که بعد از پایان مسابقات پلی-آف، وقت استراحتی قابل توجه برای بسکتبالیست ها در نظر می گیرد:

"عقیده ام این است که بار بسیاری از انجام این همه بازی روی دوشمان قرار می گیرد که در مورد بازیکنان ملی پوش کشورهای مختلف، بیشتر هم هست. طی فصل، تیم ها تقریبا هر 3 روز یکبار بازی می کنند که شامل مسافرت های طولانی هم می شود. به نظرم در فوتبال، به زمان استراحت بیشتری نیاز داریم. 

"مصدومیت بازیکنان مختلف طی ماه های اخیر، تصادفی نبوده است که البته فقط در مورد کشیدگی ها صحبت نمی کنیم، بلکه مشکل های جدی تر چون پارگی ماهیچه ها هم وجود دارد. بهترین نمونه برای من، لیگ بسکتبال آمریکا است که با فشار بالا دنبال شده، اما مدت استراحت طولانی تری دارد. در NBA هم بازیکنان هر 3 روز یکبار بازی می کنند و مسافت های طولانی طی می کنند که آن هم فشار بالایی وارد می کند.

"با این حال، از پایان ماه می تا اکتبر زمان استراحت است. به نظرم در فوتبال هم برای ریکاوری، به زمان بیشتری نیاز داریم. اگر اوضاع به همین شدت ادامه پیدا کند، باید تیم های 35-30 نفره داشته باشیم که توانایی تحمل فشار وارد شده طی فصل را داشته باشیم.  اما چه کسی چنین تیم پرتعدادی می خواهد؟ هیچ کس! فکر می کنم بهتر است فکری به حال برنامه بازی ها کرد که بیش از حد شلوغ است."

گفتنی است کروس روز سه شنبه در سومین دیدار مقدماتی یورو 2016 آلمان، مقابل ایرلند بازی خواهد کرد و بعد از آن، به مادرید بازخواهد گشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 9:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.